Przeczytałam i podaję dalej

W związku z fantastyczną akcją mojej koleżanki ze studiów, pięknie piszącej poetki i inspirującej blogerki, Kasi Grzebyk , proponuję na wymianę kilka książek, które, mam nadzieję, kogoś skuszą. Muszę zaznaczyć, że to moja pierwsza tego typu akcja, bo do tej pory "chomikowałam" wszystkie zakupione, otrzymane i wyszperane książki.
Moje propozycje:
UWAGA Wymienione 1. Olga Tokarczuk " Bieguni", stan bardzo dobry;

UWAGA Wymienione : 2. Magdalena Witkiewicz "Szczęście pachnące wanilią", stan bardzo dobry

UWAGA Wymienione:3. Katarzyna Kwiatkowska " Zbrodnia w błękicie ", stan bardzo dobry

4. Monika A. Oleksa  "Samotność ma twoje imię", stan bardzo dobry

UWAGA Wymienione 5. Arthur Golden " Wyznania gejszy" , stan bardzo dobry

UWAGA Wymienione 6. E L James "Pięćdziesiąt twarzy Greya" -  trylogia, stan bardzo dobry.

Na dzień dzisiejszy mogę rozstać się tylko z tymi tytułami, ale mam nadzieję, że ktoś znajdzie coś interesującego dla siebie.
Życzę wszystkim biorącym udział w akcji udanej wymiany!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Książkowe drogowskazy

Przewrotność losu

Być kokietką, być kokietką...