Wielka wymiana książkowa 3 - wiosna 2017

Grafika autorstwa Kasi z http://yummymummyideas.pl 

Ale się cieszę!!! Kolejny raz (drugi) mam okazję brać udział w "Wielkiej Wymianie Książkowej". Mój pierwszy raz miał miejsce rok temu, kiedy to moja koleżanka blogerka, prowadząca świetny blog ( katarzynagrzebyk.pl ), zaprosiła mnie do tej akcji. Wymiana okazała się być bardzo owocna i przyniosła mi wiele radości. Za drugim razem nie udało mi się przyłączyć do z powodu braku czasu i innych zawirowań, ale tym razem nie odpuszczę. I tak oto się melduję swą gotowość do wymiany. Wpis umieszczam dzisiaj, w ten piątkowy wieczór, ponieważ jutrzejszy dzień mam wypełniony różnymi innymi zajęciami (z racji zbliżającej się Komunii mojej córki mam ograniczony zasób czasu). 
Gorąco dziękuję Ewelinie Mierzwińskiej z www.ewelinamierzwinska.pl, która wysłała do mnie informację o planowanej wymianie oraz Magdalenie Erbel z www.savethemagicmoments.pl, która pomimo wielu obowiązków rodzicielskich, organizuje cały ten pozytywny zamęt książkowy. Dziękuję Wam Kobiety za Waszą energię i chęć zrobienia czegoś ciekawego, inspirującego i pożytecznego!

Przyłączam się do wymiany, mając do dyspozycji tylko kilka tytułów, ale są to książki ciekawe, wciągające i prawie nowe. Oczywiście, każda z nich została przeczytana, ale z racji tego, że zarówno ja, mój mąż jak i nasza córka mamy słabość do literatury i książek w ich tradycyjnej postaci, szanujemy je, jak najlepszych przyjaciół i towarzyszy życia.

Moja lista do wymiany przedstawia się następująco:

  1.  Marek Krajewski "Mock" - dobry kryminał w stylu retro - stan bardzo dobry. - już wymieniona
  2.  Andrzej Maleszka "Magiczne drzewo. Czerwone Krzesło" - coś dla młodszych czytelników - stan bardzo dobry.
  3. Jarosław Moździoch "Maska Luny" - horror z domieszką historii - stan bardzo dobry.
  4. Katarzyna Puzyńska "Motylek" - chyba nie mszę reklamować - stan bardzo dobry. - już wymieniona
  5. Olga Rudnicka "Cichy wielbiciel" - wciągający kryminał - stan bardzo dobry. -  już wymieniona
  6. Eduardo Sacheri "Sekret w ich oczach" - klimatyczna, kryminalna historia - stan bardzo dobry.
  7. Michael White "Ekwinokcjum" - ciekawa opowieść z historycznymi zagadkami (zdobycz z pierwszej wymiany książkowej) - lekkie ślady użytkowania.
Tak przedstawia się moja lista, ale zawsze mogę zaproponować jeszcze inne zdobycze z mojej biblioteczki, to zależy tylko od chętnych.

Zapraszam serdecznie do wymiany i udziału w Wielkiej Wymianie Książkowej!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Być kokietką, być kokietką...

Przewrotność losu

Książkowe drogowskazy