Wielka Wymiana Książkowa

  Grafika przygotowana przez Kasię












Kochani!


Po raz trzeci biorę udział w niezwykłej i niesamowitej akcji jaką jest Wielka Wymiana Książkowa. Sama akcja organizowana jest już czwarty raz, ale ja jedną opuściłam z przyczyn niezależnych ode mnie. Kto stoi za tyk książkowym poruszeniem, wzmożoną liczbą przesyłek i wszechogarniającym zadowoleniem, którego doświadczają niepoprawni czytelnicy?  Otóż, pierwszą sprawczynią tego magicznego poruszenia jest Magda z http://savethemagicmoments.pl, która nieprzerwalnie od pierwszej edycji, z wielkim zaangażowaniem i pasją zachęca do udziału w Wielkiej Wymianie Książkowej. Drugą kobietą, która podjęła się współorganizacji tego przedsięwzięcia jest Dagmara z http://socjopatka.pl.

Jakie książki przygotowałam? Nie jest ich dużo, bo ostatnio obdzieliłam kilka bliskich mi osób, ale mam nadzieję, że te którymi dysponuję będą dla kogoś interesujące.

Oto moja lista:
  1. Wymieniona - Edward Arenz "Zapach czekolady" - piękna, aromatyczna i klimatyczna opowieść z czekoladą i miłością na pierwszym planie. Stan: bardzo dobry;
  2. Marcin Ciszewski, Krzysztof  Liedel "Gliniarz" - mocna opowieść dla ludzi o stalowych nerwach. Stan: bardzo dobry;
  3. Wymieniona - Paula Hawkins "Dziewczyna z pociągu" - znany tytuł, dobrze się czyta. Stan: dobry - okładka troszkę zniszczona;
  4. Wymieniona - Angela Marsons "Niemy krzyk" - wciągająca, mroczna - idealna na jesienne wieczory. Stan - bardzo dobry;
  5. Wymieniona - Sarah Pinborough "Co kryją jej oczy" - mroczny thriller, pełen zwrotów akcji. Stan: dobry - okładka nosząca ślady intensywnego czytania;
  6. Katarzyna Pisarzewska "Zmowa milczenia " - ciekawa i intrygująca powieść kryminalna. Stan - bardzo dobry;
  7. "Opowiadania letnie a nawet gorące" - zbiór opowiadań takich autorów jak: Janusz L. Wiśniewski, Irena Matuszkiewicz, Iwona Menzel, Małgorzata Domagalik, Grażyna Bąkiewicz. Stan: dobry - delikatnie pożółkłe kartki, ale to efekt długiego przebywania w mojej biblioteczce.

 Zapraszam do wymiany!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Być kokietką, być kokietką...

Przewrotność losu

Książkowe drogowskazy